Студентам

 

ТОП 20 найуживаніших ідіом в англійській мові

 Перед тим, як наводити 20 ідіом в англійській мові, давайте розберемося, що взагалі це слово означає. Ідіома - це сталий вираз, слова в якому не перекладаються окремо, тому що така фраза, зразу втратить сенс. Приклад такої фрази - це horse around, одразу ви захочите перекласти її як кінь навкруги, а така фраза, означає валяти дурня. Тому ідіоми дослівного перекладу не мають, а як кожна ідіома перекладається, та у яких випадках вживається потрібно запам'ятати!

20 найуживаніших ідіом в англійській мові:

1. Rain cats and dogs - лити, як з відра (тобто злива) Приклад: It is rain cats and dogs outside - На вулиці ллє, як з відра

2. For my money - мені здається Приклад: For my money, the best actor is Johny Depp - Мені здається, що найкращий актор, Джонні Депп

3. Bread and butter - кошти для існування, джерело прибутку Приклад: I am a waiter, it is my only bread and butter - Я офіціант, це моє єдине джерело прибутку

 4. I owe you one - я твій боржник Приклад: Thank you for advice, I owe you one - Дякую за твою пораду, я твій боржник

 5. Cheapskate - скнара Приклад: My boss is a cheapskate - Мій бос - скнара

6. At all costs - за будь яку ціну Приклад: I am ready to buy a robot for my son, at all costs - Я готовий купити робота для свого сина, за будь яку ціну

7. Cost a pretty penny - коштувати купу грошей Приклад: This car costs a pretty penny - Ця машина коштує купу грошей

 8. Nest egg - заначка Приклад: I hid my nest egg from my wife - Я заховав свою заначку від дружини

 9. In broad daylight - серед білого дня Приклад: My bag was stolen in a broad daylight - Мою сумку вкрали, серед білого дня

10. Time flies - час летить Пркиклад: Time flies too fast - Час летить занадто швидко

 11. Around the clock - цілодобово Приклад: This shop opens around the clock - Цей магазин працює цілодобово

12. To have a whale of a time - чудово провести час Приклад: I had a whale of a time with my friends - Я чудово провів час зі своїми друзями 13. Monkey business - безглузда робота Приклад: In my opinion, your job is a monkey business - На мою думку, ваша робота є безглуздою.

14. Eat like a horse - бути голодним як вовк I want to eat, I eat like a horse - Я хочу їсти, я голодний як вовк

15. Elephant in the room - це очевидно Приклад: Your answer was an elephant in the room - Ваша відповідь була очевидною.

16. Big cheese - впливова людина (В Україні кажуть - велика шишка) Приклад: My mum is big cheese in our city - Моя мама впливова людина в нашому місті

 17. Top banana - лідер Приклад: He is a top banana of our community - Він є лідером нашої спільноти

 18. In a nutshell - коротоко (в двух словах) Приклад: Tell me, what happend in a nutshell - Розкажи мені, що сталося, в двух словах

19. Sell like hot cakes - користуватися попитом  Приклад: Our goods is sell like hot cakes - Наш товар користується попитом  Goods (не може бути в однині) – товари

 20. Hot potato - актуальна тема Приклад: Idioms is a hot potato in English!

 Ідіоми - це актуальна тема в англійській мові! Це тільки не велика частина ідіом в англійській мові, їх дуже багато, знання ідіом, покращить вашу розмовну мову, допоможе зрозуміти співрозмовника, та вийти з будь якої ситуації. Ні яких правил, щодо вживання ідіом не має, їх потрібно вивчити і бажано їх вчити з перекладом, для прикладу, якщо ви знаєте ідіому top banana, то маєте знати, що в перекладі, на українську, це означає лідер, а не верхній банан. Звісно, всі ідіоми вивчити неможливо, да не всі ідіоми вживаються часто, але вивчіть найуживаніші, почніть з 20 ідіом! 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Студентам. Готуємось до ЗНО